Nenek ku … meninggal…

Ahad / 23 Febuari 2008 / 16 Safar 1429H … nenek aku ( ibu kepada abah ) … telah meninggal dunia …

Al Fatihah, The Opening, Sab'uL Sab'a - The best video clips are here

Gambar ini di ambil masa Arwah sakit pada 22hb. December 2007 (sabtu) … iaitu hari ke 3 Raya Aidiladha. Dia terlantar kat rumah arwah suaminya di Kpg jalan Bayam Kota Bharu. Aku sempat menjaga dan membacakan surah Yasin untuknya.

Gambar ini di ambil pada 14hb. Mac 2008 (jumaat) … aku sempat menziarah ke kubur arwah dan membacakan Yasin dengan ditemani abe Din saudara yang tinggal di Bachok. Arwah di kebumikan di Bachok iaitu kampung asal arwah.

InsyaAllah aku tak kan lupa kasih sayang arwah kepada aku semasa hidupnya …. Al Fatihah.

Leave a Reply

