Selamat Ulang Tahun ke 9

Semalam 24/01/09 genap usia perkahwinan kami 9 tahun. Syukur kepada Allah S.W.T dikurniakan dengan 2 orang cahaya mata … Harraz dah masuk darjah 2 dan Hani dah 10 bulan nak masuk 1 tahun dah. Semoga kekal hingga akhir hayat kami. Amin. Sekejab je masa berlalu, sekarang ni dah masuk 9 tahun.

Semalam kami menyambut ulang tahun perkahwinan dengan anak-anak. Kami sekeluarga gi makan kat restoran Malee Sungai Kantan, Kajang. Aku cakap kat diaorang nak order apa pun order la … malam ni tak kisah🙂 . Menu utama malam tadi ialah Ikan Stim … Cik Nie dengan Harraz suka makan ikan stim kat situ. Sebenarnya aku nak masukkan gambar perkahwinan kami, tapi semua gambar kawin printed (filem). Masa aku kawin dulu mana ade macam sekarang ni semua dalam digital kan. So kami kire kategori otai la hehehe… Nanti kalau ada masa aku akan scan atau refoto semula untuk tatapan korang… (tapi jgn gelak, gambar kawin aku dulu hensem sikit dari sekarang hehehe…)

Ok semua, Selamat bercuti ya sempena dikebetulan cuti Raya Cina tahun ni …🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: