Selamat Hari Raya Aidilfitri 2009/1430H

width="650"

Allahuakbar … allahuakbar …. allahuakbar … Lailahaillallah huallah huakhbar …. Allahuakhbar walillahillam. Takbar raya bergema lagi di pagi Syawal 20 Sept 2009. Tahun ini aku, isteri dan anak anak beraya di Sabah bersama keluarga aku. Ini kali pertama aku beraya Aidilfitri di Sabah bersama keluarga aku di Sabah setelah lebih kurang 4-5 tahun tak beraya bersama. Dipanjatkan syukur kehadrat ilahi diatas segala nikmatnya aku masih lagi berpeluang menyambut Aidilfitri untuk tahun ini. Aku jugak selesai menyempurnakan ibadah puasa dibulan Ramadhan dan juga zakat fitrah untuk aku dan keluarga aku. Tahun ini zakat fitrah untuk 4 orang … aku, isteri dan 2 anak aku harraz dan hani sebanyak RM24.60 untuk negeri sabah. Kalau isteri aku sedih kalau tidak dapat beraya bersama keluarga dimachang untuk tahun ini, insyaallah raya haji nanti aku akan hantar dia beraya bersama keluarga dia di sana. Selamat Hari Raya buat yang membaca dan Maaf Zahir & Batin.

width="450"

FAMILY PHOTO

Didalam gambar:
(Belakang kiri) Pijo, Nazri, Hazly, Mastura, Laila, Shuhada, Naim, Din, Azman
(Tengah duduk kiri) Zana dengan Ayuni, Tok Abah (Najami), Tok Ma (Zainun), Nie (isteri) dengan Hani,
(Bawah kiri) Efi, Ezat, Harraz

width=

GUYS

(Belakang kiri) Nazri, Pijo, Hazly, Tok Abah, Naim, Azman, Din,
(Depan kiri) Harraz, Efi, Ezat

width=

WOMENS

(Dari kiri) Mastura, Laila, Nie dengan Hani, Tok Ma, Zana dengan Ayuni, Shuhada

width=

KELUARGA AKU RAYA 2009
(Dari kiri) Aku dengan Hani, Harraz, Mama

width=

KELUARGA ZANA RAYA 2009
(Dari kiri) Efi, Pijo, Zana dengan Ayuni … tepi kanan Sepupu Pijo

width=

Dalam gambar: Sebelah kiri Shuhada …. tahun 2009 sudah bertunang dengan orang Tawau, Sebelah Kanan Mastura … sekarang meneruskan pengajian lanjutan di UiTM Shah Alam selepas habis di UiTM Sarawak

One Response to Selamat Hari Raya Aidilfitri 2009/1430H

  1. wawa says:

    Kenangan ni.. 2015 doh loni…:)

Leave a comment